HABERLER
Neler Yapıyoruz?
Görme Engelli ve Az Gören Öğretmenler İçin Oryantasyon Seminer Programı
Değerli Öğretmenler, Son yapılan atama sonuçlarına göre pek çok görme engelli öğretmen adayı da irfan ordusuna ilk adımını attı. Elbette
Görme Engelliler İçin Erişilebilir ve Kapsayıcı Ders Anlatım İlkeleri Kılavuzu Yayınlandı!
Covid-19 pandemisi ile birlikte tüm dünyada olduğu gibi ülkemizde de temel eğitimden yüksek öğretime kadar tüm kademelerde eğitim – öğretim
Sabancı Vakfı Hibe Programı desteği ile Herkes İçin erişilebilir Yaşam Akademisi Derneği liderliğinde yürütülen “Erişilebilir Dijital Eğitim Mümkün” adlı proje faaliyet değerlendirme toplantısı yapıldı.
Isparta İl Milli Eğitim Müdürü Sayın Erhan BAYDUR’un ev sahipliğinde makamında gerçekleştirilen toplantıya Proje Koordinatörü İsmail ÇEVİKBAŞ, AR-GE Birim Sorumlusu
Kütüphaneler Haftası ve Görme Engelliler
Ülkemizde; Türkiye İstatistik Kurumu (TÜİK) tarafından 2011 yılında yapılan Nüfus ve Konut Araştırması sonuçlarına göre ülke nüfusunun %6.9’unu engellilerin oluşturduğu
Görme Engellilerin Kütüphane Hizmetlerine Erişim Hakkı Raporu Yayınlandı.
Herkes İçin Erişilebilir Yaşam Akademisi Derneği (HEY AKADEMİ) tarafından; Uluslararası İnsan Hakları Çerçevesine Uyumun İzlenmesi İçin Etkiniz Avrupa Birliği Programı
HEY AKADEMİ 2. Olağan Genel Kurul Toplantısı Yapıldı.
Herkes İçin Erişilebilir Yaşam Akademisi Derneği’nin 2’nci Olağan Genel Kurul Toplantısı, 17 Aralık 2022 Cumartesi günü yapıldı. Toplantıya Derneğin Isparta
Erişilebilir Dijital Eğitim Mümkün Projesi Kapsamında Ankara’da bir dizi Çalışma Ziyareti Gerçekleştirildi.
Sabancı Vakfı hibe desteği ile yürütülen “Erişilebilir Dijital Eğitim Mümkün” adlı proje kapsamında 8 – 9 Aralık 2022 tarihleri arasında,
GENEL KURUL TOPLANTISI ÇAĞRI İLANI
HERKES İÇİN ERİŞİLEBİLİR YAŞAM AKADEMİSİ DERNEĞİ OLAĞAN GENEL KURUL TOPLANTISI İLANI Herkes İçin Erişilebilir Yaşam Akademisi Derneği’nin 2’inci Olağan Genel
Kapsayıcı Ders Anlatım İlkeleri Semineri Düzenlendi
Sabancı Vakfı hibe desteği ile Herkes İçin Erişilebilir Yaşam Akademisi Derneği tarafından yürütülen “Erişilebilir Dijital Eğitim Mümkün” adlı proje kapsamında,